Erin Kahar

posted on Friday, November 7, 2014 | 0 comments

Assalamualaikum ♥ 

Waa kesian la blog nie, Maaf sebab aku baru je habis exam, dengan amali fizik bio kimia lagi. Mau tak sempat nak updated. Lagipun aku tengok follower aku pun macam dah tak mai sini ja. Sadis kot. Tapi takpe, aku nak share artwork aku je. Habis ja exam ada cust datang bawak rezeki, alhamdulillah. Aku tak mau la mana-mana pihak curi  artwork aku. Susah payah kot aku buat. Hee.




So aku berani kata, aku siapkan doodle nie dalam masa 3 hari. Aku ada la jadual sendiri untuk manage masa sebab aku pun budak sekolah lagi. Kalau nak tempah, whatsapp aku 0178256364. Minta kepada yang berniat nak order terus direct ya. Syarat sama tapi harga ada sedikit perubahan ya sebab aku buat doodle nie guna tenaga, aku manusia bukan robot. Hee :)


Terima Kasih.


Written by Erin Kahar at 1:22 PM







Introduce
short profile

Dashboard / +Follow

Hye. I'm Erin, owner for this blog. 21. To me, strength is nothing more than how well we hide the pain. So, if it's bad, it's an experience. Ask me.

Tagboard
talk to me



Social
do follow me




Berita Harian
januari 2015




Sponsors
major sponsors