Erin Kahar

posted on Friday, December 27, 2013 | 1 comments

Assalamualaikum.

Lama kan aku tak buat freebies. Maklumlah customer aku perlu utamakan. Dan freebies kali nie aku aku tak blend colour langsung. Ceritanya begini, aku mula-mula kemain eksaited nak buat doodle.  Tiba-tiba kucing aku balik dengan bulu tak terurus ( kucing aku jenis bulu kembang, jenis parsi ). So aku cepat-cepat ambil sikat kucing, apalagi? Aku sikat bulu dia, banyak gugur. Nie mesti kes bergaduh malam tadi sebab sehari suntuk tak balik. Oke dah taknak cerita pasal kucing. 

Haa tu sebab aku tak sempat nak blend, terus mood hilang. Aku ade lagi 12 custom hair doodle nie. So aku bagi 3 dulu, saje nak kasi suprise :) So total akau buat 15 custom hair doodle. Banyak tak? Tapi aku tak sure nak bagi bila yang lagi 12 tu. Ke nak aku bagi hadiah kat followers aku? Hmm no idea lagi nak buat acane. Macam biasa, korang diwajibkan credit balik ke link blog aku. Jangan letak nama je, serupa mencuri ye dak. So no re-freebies oke? Thanks



Labels: , ,

Written by Erin Kahar at 4:18 PM
Blogger sabrinashekhahmad said...

comelnya yg tgh2 tu! :)

 

Post a Comment








Introduce
short profile

Dashboard / +Follow

Hye. I'm Erin, owner for this blog. 21. To me, strength is nothing more than how well we hide the pain. So, if it's bad, it's an experience. Ask me.

Tagboard
talk to me



Social
do follow me




Berita Harian
januari 2015




Sponsors
major sponsors