Erin Kahar

posted on Friday, November 7, 2014 | 0 comments

Assalamualaikum  ♥ 

Baru petang tadi kan membebel. So harini aku nak launched satu kupon untuk customer aku. Tapi bersyarat okay. So sesiapa yang nak order doodle better baca nie sebelum kupon nie expired. Hee




Yang atas nie lah kupon aku. Ehem make sure korang save gambar kupon nie dulu, baru direct order dekat whatsapp ( 0178256364 ) . Tak penting pun sebenarnya, tapi rugi la kan ada off 25% daripada harga asal. Kan dapat save duit kat situ :) Bukan senang aku nak bagi offer nie, sebab aku buat nie secara manual. Maksudnya aku buat 100% guna mouse. Ya memang ada cadang nak beli drawing tablet, tapi hmm nanti lah ye. 

Jangan lupa sent gambar nie dekat whatsapp kalau nak order, nanti automatik dapat diskaun. Kan best dapat jimat duit, customer happy aku lagi double happy. Kalau tiada kupon, harga asal ye. Hee

Terima Kasih :*


Written by Erin Kahar at 9:18 PM







Introduce
short profile

Dashboard / +Follow

Hye. I'm Erin, owner for this blog. 21. To me, strength is nothing more than how well we hide the pain. So, if it's bad, it's an experience. Ask me.

Tagboard
talk to me



Social
do follow me




Berita Harian
januari 2015




Sponsors
major sponsors