Erin Kahar

posted on Saturday, September 13, 2014 | 0 comments

Assalamualaikum  ♥ 

Alhamdulillah cuti sekolah bermula, customer pun Alhamdulillah bertambah juga. Oh yaa minta maaf dah lama tak updated entry, makin tua nie makin malas nak menaip ye dak? Tak nak cerita panjang. Aku sekarang aktif di instagram je. Lupa nak inform, aku ada buka shopping online di instagram ( macam yang aku cakap, aku ahli aktif instagram ) dan nama igshop aku @fnfshope. Mesti faham kan kenapa aku bagi nama shop aku 'FNF' . Aku ada jual korean top, dress/jubah dengan kasut ( airmax pun ada ) .

Sebenarnya aku dapat dua orang customer, dalam satu masa yang sama. Maksudnya hari sama, cuma lambat 15 minit je. Bukan niat nak riak ya. Sorang minta aku design button badge untuk anak murid dia, kiranya termasuk doodle la. Another customer suruh buat couple wedding doodle dengan background, tema ala-ala WeChat. Sebenarnya idea aku tak ada la banyak sangat so yang jadi macam gamba bawah nie. 

 RM 25


RM 30
 ( couple doodle RM25 + background rm5 )

Maaf aku terpaksa letak watermark untuk post di entry. Taku ada penyangak yang sebok tiru. Bye :)

Written by Erin Kahar at 3:33 PM







Introduce
short profile

Dashboard / +Follow

Hye. I'm Erin, owner for this blog. 21. To me, strength is nothing more than how well we hide the pain. So, if it's bad, it's an experience. Ask me.

Tagboard
talk to me



Social
do follow me




Berita Harian
januari 2015




Sponsors
major sponsors