Erin Kahar

posted on Friday, June 27, 2014 | 0 comments

Assalamualaikum  ♥ 

Okay aku jujur masa aku sekarang sangat fixed dengan sekolah plus tempahan doodle meningkat secara mendadak. Kalau nak diikutkan, aku nak je tolak semua tempahan. Tapi sebab aku sayang customer aku yang lawa2, handsome2 nie sanggup aku ambil tempahan. Each day aku hanya boleh terima 2 tempahan sahaja ( kecuali waktu sekolah ) . Yelah ramai yang order doodle untuk bulan puasa dan hari raya. Kebanyakannya order dari kakak2 yang nak buat kuih, so mereka order doodle untuk tampal kat bekas kuih raya. Wahh harap-harap ramai yang beli kuih tu nanti.

Harini aku nak release doodle baru aku, Doodle 5 Colours Pack.Ye maksudnya satu jenis doodle tapi colour atau pattern yang berlainan. Harga RM35 sahaja beb! Murah kot! Haha harga fixed ya. Tiada tawar menawar. Boleh pilih 5 colour mengikut citarasa korang sendiri. Best kan? Jom tempah sekarang, contact di WeChat ID : erinkahar98 ( asap ). Korang akan dilayan macam puteri :) Hehe


Sila baca entry ini sebelum membuat tempahan. Serious buyers only!


Written by Erin Kahar at 6:11 PM







Introduce
short profile

Dashboard / +Follow

Hye. I'm Erin, owner for this blog. 21. To me, strength is nothing more than how well we hide the pain. So, if it's bad, it's an experience. Ask me.

Tagboard
talk to me



Social
do follow me




Berita Harian
januari 2015




Sponsors
major sponsors