Erin Kahar

posted on Monday, June 9, 2014 | 0 comments

Assalamualaikum  ♥ 

Rasa kekok macam mula-mula berblogging dulu. Sedih sebab masa aku untuk berblog tak sebebas dulu. Memang aku tau umur-umur baya aku ramai yang habiskan masa dengan internet ataupun senang kata tahun untuk honeymoon, tapi bukan aku. Teringin sebenarnya nak rasa semua tu, tapi sekejap je la. Aku tak terfikir pun sebab aku rasa form 4 nie penting. Kalau tak tahun depan kau kena push habis-habisan, aku taknak. Tapi at least aku berinternet nie sambil-sambilan. Maksud aku, kalau ada notifications je aku buka internet. Plus internet rumah aku sentiasa on ( kecuali malam, time tidur ) so apa2 aku just check guna handphone je.

Alhamdulillah hidup aku sentiasa dikelilingi orang-orang yang aku sayang. Family, kawan-kawan dan si dia. Si dia aku rasa korang faham. Haha segan nak cerita sekarang. So senang kata, aku happy dengan dia even si dia tu jauh. Sebabnya aku sekarang kat Johor dan dia di Kuala Lumpur ( pelajar di UiTM ) . Ramai yang terkejut, aku malas nak jawab. Senang cerita aku lagi senang berkawan dengan dia, tak kesah la jarak umur jauh. Okay stop, taknak panjangkan cerita. Jauh sangat dengan tajuk harini. So here doodle quotes :)



Oh ya! Ada yang tanya pasal tempahan. Yaa, tempahan sentiasa dibuka dan harga adalah fixed ye. Bayaran sekarang adalah hanya melalui bankin ( maybank ). Berminat? Hubungi di Wechat ( id : erinkahar98 ) sebab kalau inform di facebook / fanpage, mungkin tak perasan sebab sekarang memang kurang buka facebook. Tapi sebelum buat tempahan, sila baca rules yang telah ditetapkan di sini. Thanks :)


Written by Erin Kahar at 5:33 PM







Introduce
short profile

Dashboard / +Follow

Hye. I'm Erin, owner for this blog. 21. To me, strength is nothing more than how well we hide the pain. So, if it's bad, it's an experience. Ask me.

Tagboard
talk to me



Social
do follow me




Berita Harian
januari 2015




Sponsors
major sponsors