Erin Kahar

posted on Thursday, December 26, 2013 | 0 comments

Assalamualaikum.

First thanks kepada customers setia blog aku. Thanks kerana menyokong aku dalam bisnes nie. Actually aku tak terfikir pun sampai nak buka order besar-besaran nie. Lagipun aku still student, takut jugak kalau xdapat manage time. Tapi Alhamdulillah berkat usaha dan sokongan korang semua, aku dah boleh belajar bisnes. Tapi aku lepas nie tak banyak manage pasal tempahan, kakak aku akan ambil alih disebabkan dia banyak free time sekarang.

Pasal kad kahwin nie, ada yang order design je. Oke, sekarang aku ambil tempahan kad kahwin. Mean kad kahwin + design + printing bagai la kan. Makcik aku yang tolong aku berbisnes nie. Yelah dari suka-suka la kita boleh pergi jauh. Senang cerita, aku berbisnes kecil-kecilan sahaja. Boleh refer bawah :)

Design sahaja :
RM30 per hour. So biasa aku ambil masa 2 jam untuk siapkan design sepenuhnya. Jadi total akan jadi RM60. Tapi harga boleh berbicang lagi. :)

Saiz kad ( kad kahwin, birthday card dan kad raya )
Harga setiap saiz kad adalah berlainan. Harga boleh tanya di Facebook atau WeChat : erinkahar98. Tapi sekarang aku jarang on Facebook, so digalakkan IM melalui WeChat :)


Note : Order 500pcs above, free 1pcs bunting or 200pcs sticker.

Klik sini untuk maklumat lanjut :) *link blog belum disediakan, akan diupdate kemudian


Written by Erin Kahar at 12:15 PM







Introduce
short profile

Dashboard / +Follow

Hye. I'm Erin, owner for this blog. 21. To me, strength is nothing more than how well we hide the pain. So, if it's bad, it's an experience. Ask me.

Tagboard
talk to me



Social
do follow me




Berita Harian
januari 2015




Sponsors
major sponsors