Erin Kahar

posted on Wednesday, October 16, 2013 | 0 comments

UPDATED : Alhamdulillah. Tempahan blog telah diBUKA semula. Sebarang tempahan akan diambil disebabkan kelapangan masa yang terlampau sekarang. Tempahan dibuka kepada sesiapa sahaja yang serious ingin menempah dan tiada tokok tambah. Pertukaran tempahan hanya boleh dibuat sebanyak dua kali sahaja. Jika inginkan pertukaran yang melebihi dua kali, tambahan RM5 akan dicas. Terima kasih :)


SINGLE DOODLE


COUPLE DOODLE



UPDATED : KAD JEMPUTAN PERKAHWINAN *new




Assalamualaikum

Entry ini khas untuk sesiapa yang berniat ingin menempah doodle daripada saya. Harga yang saya berikan dibawah boleh berubah mengikut masa. Jika ingin menempah, harga boleh dirunding dengan saya. 
  • SIngle doodle  :  RM 10
  • Couple doodle  :  RM 15
  • Full with background doodle : add RM5 each
Erin terima tempahan if orang tu bayar dulu then baru Erin buatkan. Adil kan? Sebab Erin takut nanti doodle yang sudah siap, penempah pula yang tak nak bayar pulak. So think seriously sebelum membuat tempahan. Inform dekat facebook Erin. How to ask me doodle? See this :
  1. Link blog si penempah *jika ada
  2. Jantina doodle ( biasa perempuan )
  3. Colour yang akan dimainkan
  4. Gaya/Action doodle ( cth: menunggang basikal )
  5. Resolution
  6. Ada contoh gambar? Boleh je.
Info : Bayaran akan diambil melalui topup jika tidak melebihi rm10, jadi kalau total melebihi dari rm10 hendaklah dibayar melalui bankin [MAYBANK]. Tapi kalau dah terdesak sangat atau belum berani nak bankin, topup pun bole la. Tidak ada krompomi jika membuat tempahan dengan Erin. Pelanggan yang cerewet akan ditendang dari sesi menempah [tipu je!] ^-^

Updated 1 : Erin buka tempahan doodle ini untuk menambah pendapatan, so kalau boleh bayaran tu melalui bankin sebab saya akan guna duit tu untuk support my school project yang akan datang.. harga boleh dirunding tapi Erin akan buat promotion offer untuk hari yang tertentu sahaja.. so take a note please.. thanks :)

Updated 2 : Bukti pembayaran haruslah ditunjukkan di facebook Erin (no.references,copy receipt @ print screen transaction). So, bayar dulu baru dapat doodle :)



Written by Erin Kahar at 4:40 PM







Introduce
short profile

Dashboard / +Follow

Hye. I'm Erin, owner for this blog. 21. To me, strength is nothing more than how well we hide the pain. So, if it's bad, it's an experience. Ask me.

Tagboard
talk to me



Social
do follow me




Berita Harian
januari 2015




Sponsors
major sponsors