Erin Kahar

posted on Monday, October 14, 2013 | 0 comments

Assalamualaikum

Semenjak dua menjak nie, fikiran aku celaru sikit. Mungkin sebab penat rasanya. Dan hari nie aku sempat buat doodle untuk Adib Veron. Kesian dia lama dah bagi doodle dia kat aku, aku je yang lambat balas. Sorry tau Adib, tak ada niat pun. Lagipun masa Adib bagi tu, time aku tengah hiatus segala benda, so tak dapat nak balas masa tu jugak. Dan aku pun belum sempat nak beli tablet baru, duit aku semua aku dah guna. Maklumlah, perempuan kalau keluar belanja memang lupa diri. Hoho. This doodle untuk Adib, kata cikgu aku, kalau curi hak milik orang memang berdosa, nak dosa free gitu-gitu je? Takkan? So please be nice oke ^-^



Bagi sesiapa yang perasan, doodle aku yang nie lain sikit daripada yang biasa. Lama dah aku tak buat doodle nie, rasa macam baru je sekali dua buat. Oh ya! Kalau nak tempah, boleh je im aku. Sebab aku memang terima segala tempahan disebabkan kelapangan masa yang terlampau. Hee. Harga boleh dikurangkan lagi, tapi tempahan hanya untuk serious buyer sahaja. Faham? Moshi moshi :)


Written by Erin Kahar at 6:48 PM







Introduce
short profile

Dashboard / +Follow

Hye. I'm Erin, owner for this blog. 21. To me, strength is nothing more than how well we hide the pain. So, if it's bad, it's an experience. Ask me.

Tagboard
talk to me



Social
do follow me




Berita Harian
januari 2015




Sponsors
major sponsors