Erin Kahar

posted on Monday, November 5, 2012 | 2 comments

Assalamualaikum...

Hye Blooger, lama kan Erin tak updated blog.. kalau nak updated, nak tulis pasal entry pun dah tak ada idea.. sebab Erin dah lama tak menaip entry... so tajuk harini pasal commission yang Erin dah buat untuk beberapa hari.. and Alhamdulillah rezeki menambah sedikit.. ada la jugak income masuk walaupun dah nak start holiday.. and Erin dah buatkan doodle yang ditempah khas oleh kak Lokman Lis.. dia tempah doodle untuk buad button badge khas untuk anak murid dia.. and dia juga tempah doodle dalam bentuk wallpaper.. nak tengok hasil? nah :




Note : Nak tempah jugak? Click hire me :')


Labels: ,

Written by Erin Kahar at 9:33 PM
Blogger Unknown said...

Assalam. Erin, saye bekenan dengan template erin. bleh kluar kan skin nie tak? Simple kot! Really like it :D

 
Blogger Erin Kahar said...

@Raksasa Manja, saya tak boleh keluarkan skins nie lagi sebab saya still nak guna skins nie.. sebab saya akan keluarkan skins saya kalau saya dah tak pakai je skins tu.. sorry sesgt ea :')

 

Post a Comment








Introduce
short profile

Dashboard / +Follow

Hye. I'm Erin, owner for this blog. 21. To me, strength is nothing more than how well we hide the pain. So, if it's bad, it's an experience. Ask me.

Tagboard
talk to me



Social
do follow me




Berita Harian
januari 2015




Sponsors
major sponsors