Erin Kahar

posted on Tuesday, July 16, 2019 | 0 comments

Assalamualaikum 

Hai korang. Ya Allah rasa lama gila tak updated blog nie. Maaflah agak sibuk lepas aku ambil keputusan untuk sambung degree. Alhamdulliah degree nie agak murah rezeki untuk teruskan bisnes kecil-kecilan aku. Okay, kat sini aku nak bagitahu serba sedikit perkembangan bisnes doodle nie. So far harga sama je, aku takde ambil untung lebih since aku buat pun suka-suka. Kat sini aku share latest artwork yang aku buat.


Next aku nak introduce sikit yang aku ada buat dua side income selain aku lukis doodle. First aku buat part time dekat kedai Haffiz Printing as Designer. So guys kami ambil semua tempahan yang berkaitan dengan printing. Contoh korang nak buat kad kahwin, poster, rubber stamp, business card semua kitorang boleh buat. Jangan risau, kitorang boleh poskan untuk korang okay. Just contact je aku untuk tempah.


Second, yang nie aku baru berjinak-jinak. Sebenarnya, masa first-first dulu aku buat job nie untuk member-member and now aku open untuk semua orang. So kawasan yang aku buat fotografi nie area Kulai-Skudai,Johor sahaja. Aku buat untuk event-event macam birthday party, potong jambul, tunang, wedding dan banyak lagi. Siapa yang berminat boleh whatsapp aku untuk detail. Oh ya, next post aku akan updated untuk harga dan pakej yang aku buat. Jangan risau, harga opening aku bukak murah sahaja. 

Itu saja yang aku nak updated untuk post kalini. Bagi yang nak tempah doodle, tempah untuk printing, nak hire aku as photographer, just contact aku okay. Thankyouu :)

ERIN KAHAR




Written by Erin Kahar at 8:06 PM







Introduce
short profile

Dashboard / +Follow

Hye. I'm Erin, owner for this blog. 21. To me, strength is nothing more than how well we hide the pain. So, if it's bad, it's an experience. Ask me.

Tagboard
talk to me



Social
do follow me




Berita Harian
januari 2015




Sponsors
major sponsors