Erin Kahar

posted on Wednesday, November 29, 2017 | 0 comments

Assalamualaikum 

Alhamdulillah setelah sekian lama tak berjumpa, akhirnya dapat aku gerakkan jari-jemari yang lembut nie untuk bercerita serba sedikit tentang tempahan. Okay first of all aku nak minta maaf kalau mana-mana pihak yang ada contact aku untuk tempah, aku tutup order dua tiga bulan nie sebab nak fokus on study. Dan harini aku plan nak teruskan men-doodle kembali. Ramai jugak yang whatsapp aku tanya harga doodle berapa, okay post kalini aku terus letak gambar price listing yang aku dah buat. Kononnya nak buat ala-ala poster tapi tetiba mood malas datang. 

Tapi kalini aku nak buat suprise sikit. Kalau nak tempah, whatsapp aku dengan code 'erinkahar', korang akan dapat diskaun daripada harga asal, takde code harga asal tau huhu. Jangan risau, aku bukannya letak harga cekik darah. Kalau order banyak, aku tambah lagi diskaun untuk korang. Cara bayar? Sama jugak, bayar dulu baru aku start melukis. Cara bayar boleh tengok kat sini, ataupun terus je direct whatsapp aku. 




Dan aku persembahkan, hasil lukisan atau doodle aku pada bulan lepas. Ada couple doodle sebenarnya, tapi macam yang aku cakap, mood malas datang tiba-tiba so aku tak buat untuk couple doodle punya. Okay bye



Jangan lupa code rahsia kita ;)


Written by Erin Kahar at 10:36 PM







Introduce
short profile

Dashboard / +Follow

Hye. I'm Erin, owner for this blog. 21. To me, strength is nothing more than how well we hide the pain. So, if it's bad, it's an experience. Ask me.

Tagboard
talk to me



Social
do follow me




Berita Harian
januari 2015




Sponsors
major sponsors