Ƨωɛɛт Ƨσʋя

posted on Wednesday, June 3, 2015 | 0 comments

Assalamualaikum  

Rasanya since tahun nie, aku serius banyak sangat missed info pasal blog. Sedih tapi takpe aku kena berkorban sikit tahun nie. Tapi alhamdulillah cuti nie, aku memang target semua kerja sekolah, kerja kursus siap hari Selasa jugak tak kira apa berlaku and I made it! Siap semua, rasa ringan sikit beban. Haha beban yang tak berapa berat sangat kan, aku boleh buat revision dengan tenang. Tak perlu dah fikir kerja sekolah, duniawi semata-mata tu. Hahah tipu-tipu. Okay la, since lama dah aku post pasal doodle kan. Actually gian aku untuk melukis doodle nie menjadi-jadi. Serius aku tak tipu. So aku cadang hari nie aku nak buat doodle, just for fun since aku tengah free gila-gila kan. Jadilah doodle macam kat bawah nie.



Dan aku sedar, doodle aku ada perubahan dan aku tak tau sama ada semakin baik ataupun sebaliknya. Tapi kalau nak dibandingkan dengan doodle aku yang lain, yang ini memang ada perubahan. Good or not tu aku tak kesah dah, yang penting aku dah lepaskan gian aku untuk melukis. Sedihnya sampai sekarang aku lukis guna mouse, serius kali nie aku tak tipu. Yess saya lukis semua doodle-doodle guna mouse je sayang. Plannya kumpul duit nak beli drawing tab tapi bila dah ada duit, banyak pulak benda lain nak beli. Hmm kita hanya mampu merancang. Kahkahkah bye 



Written by Erin Kahar at 6:24 PM







Introduce
short profile

Dashboard / +Follow

Hye. I'm Erin, owner for this blog. 19. To me, strength is nothing more than how well we hide the pain. So, if it's bad, it's an experience. Ask me.

Tagboard
talk to me



RULES

Harsh word not allowed!
Kick out devil anon.
No Advertisement .

Social
do follow me

Follow @erinkahar

Berita Harian
januari 2015




Sponsors
major sponsors