Ƨωɛɛт Ƨσʋя

posted on Wednesday, March 14, 2012 | 1 comments




Hello all readers...
Harini Erin just buad entry nie semata-mata nak bagi taw kepada owner contest yang doodle-doodle nie dah pun siap..sorry la sebab tak sempat join contest tu..well I'm a little bit busy..so doodle nie pon tak seberapa la kan..oh kepada sesiapa yang nak jadi salah satu pemenang doodle Erin \act banyak lagi hadiah yang lain/ cepat-cepat join contest ni taw..one more thing..Erin ada something special for you..just click here or here ..thanks again :3 Dont forget click my Heartbeat and tell me at shoutbox and automatik Erin click korang punya pulak ye..




Labels: , ,

Written by Erin Kahar at 1:53 PM
Blogger Nur Aliya said...

sis erin thanks yew sbb sudi jdi sponser contest nie...
cute doodle tu...

 

Post a Comment








Introduce
short profile

Dashboard / +Follow

Hye. I'm Erin, owner for this blog. 19. To me, strength is nothing more than how well we hide the pain. So, if it's bad, it's an experience. Ask me.

Tagboard
talk to me



RULES

Harsh word not allowed!
Kick out devil anon.
No Advertisement .

Social
do follow me

Follow @erinkahar

Berita Harian
januari 2015




Sponsors
major sponsors