Ƨωɛɛт Ƨσʋя

posted on Friday, January 6, 2012 | 2 comments




Assalamualaikum 


ehem . . terus pergi ke main title eh . .
sebelum tu nak tanya , pernah tak singgah sini sambil makan coklat??
sebab ade sekotak coklat yang dalamnya tinggal empat batang . . siapa punya??
nasihat untuk korang , kalau nak kasi tu biar penuh lagi isinya . .
nie tinggal empat batang . . macam sedap je coklatnye . .
ada yang tak paham ke ape yang erin membebelkan lagi tadi?? 
tu lha kotak coklat choco yang erin cakap tadi . .

 

jumpa kan?? hehe . . siapa punya tuh . . baik mengaku cepat . .
nanti datang semut pulak . . . eh bukan!! nanti masuk mulut erin . . hehe
tinggal empat batang je tu . . macam mahal! wink*wink
haa~ esok tak skolah . . boleh bangun lambat . . yes!!
eh . . jangan lupa coklat tertinggal tu sapa punya . . . 
bukan maksud suruh bukak page source erin and then ambik coklat tu . .
bezakan!! lappy erin boleh detected sape yang curi tu . .
watch out!!

lots of love,
Erin Kahar


Written by Erin Kahar at 5:58 PM
Blogger Zateyl Lovera said...

Macam mane buat tu ? eheee . saye curi satu . kehkeh ^^

 
Blogger Erin Kahar said...

haha . . da rase?? sedap kan, kan, kan . . hee~

 

Post a Comment








Introduce
short profile

Dashboard / +Follow

Hye. I'm Erin, owner for this blog. 19. To me, strength is nothing more than how well we hide the pain. So, if it's bad, it's an experience. Ask me.

Tagboard
talk to me



RULES

Harsh word not allowed!
Kick out devil anon.
No Advertisement .

Social
do follow me

Follow @erinkahar

Berita Harian
januari 2015




Sponsors
major sponsors